Evropská komise - dodatek k stížnosti na porušení práva Společenství


Evropská komise
Aurelio Cecilio
Ref. číslo CHAP (2012) 00 282
 Vážený pane, vážená paní 

K mé stížnosti na porušení práva Společenství šetřené od 21.února 2012 pod ref.č. CHAP (2012) 00 282 Vám k bodu jedna stížnosti týkající se porušení práva společenství ve věci nenotifikace zákona o návykových látkách dle směrnice 98/34/ES a bodu dva tykajícího se porušení tzv. pětileté udržitelnosti projektů financovaných EU dle Nařízení Rady Evropského společenství 1260/1999 ze dne 21. června 1999 a 1083/2006 ze dne 11. července 2006, zejména pak články 57 a 98, vám dále sděluji a dokládám.
V níže uvedené stížnosti Městskému státnímu zastupitelství v Praze zasílám důkazy, že když policii ČR a státní zastupitelství informujeme a podáváme důkazy ve věci číslo jedna s důsledky v zabíjení a mrzačení spoluobčanů státními orgány a ve věci dva s důsledky v enormní korupci a kradení evropských fondů a porušování směrnice o pětileté udržitelnosti projektů financovaných EU, policie věc zastaví šetřit, popř. ji zastaví šetřit státní zastupitelství!
S pozdravem
V Olomouci 20.března 2012
Dušan Dvořák, narozen 12.ledna 1962, bytem Tylova 2, 779 00 Olomouc. CZ  
 Příloha:
Zasláno dne 20.března 2012

Městské státní zastupitelství v Praze: podatelna@msz.pha.justice.cz 

Na vědomí
Nadační fond proti korupci: info@nfpk.cz, Oživení,o.s: radana.tichavska@oziveni.cz Transparency international,o.p.s: broz@transparency.cz  


Věc: stížnost na postup OSZ Praha 3 ve věci zastavení šetření korupce a kradení eurofondů


Vážený pane, vážená paní

V souvislosti s trestním podnětem zaslaným opakovaně od roku 2009 přímo policejnímu prezidentovi ve věci vědomého zabíjení a mrzačení občanů, kteří se léčí konopím, státními orgány a žádosti o policejní ochranu, které však policie odmítá šetřit a když začne šetřit, tak státní zastupitelství šetření zastaví (viz příloha 1, 2, 3), jsem v květnu 2011 na výslechu zmínil, že se mne na MPSV snažili zkorumpovat dotacemi, protože úřednici MPSV porušili zákony a já na to upozorňoval  - šlo o porušení evropské směrnice o pětileté udržitelnosti projektů financovaných z EU, což v současné době šetří Evropská komise.

Policie mne v červnu 2011 požádala, abych své tvrzení doložil, což jsem udělal (viz příloha 4) a podrobně popsal nejen korupci, ale i kradení a podvody při čerpání konkrétních evropských dotací vysokými státními úředníky a politiky včetně názvů konkrétních projektů a názvů právnických osob, přes které byly zkorumpované zakázky čerpány a doložení mechanismu kradení a doložení, že v některém případě ani nebyly projekty vůbec realizovány, jen čerpány peníze, jako v případě Národního vzdělávacího fondu a tzv. Portálu veřejných služeb zaměstnanosti a projektu, na který měl projekt „portálu“ navazovat.

Vzhledem k tomu, že jsem díky kriminálním aktivitám státních orgánů téměř rok v pracovní neschopnosti, nemohl jsem policii vyhovět okamžitě a popis korupce a kradení eurofondů poslal o cca týden později, než jsem slíbil, protože jsem jej chtěl popsat pečlivě a důkladně.
Policie však šetření zastavila. Proti tomuto jsem podal stížnost.

Když jsem se po půl roce policie zeptal dotazem dle zákona 106/1999 Sb., jaké úkony provedla a jak šetření pokračuje, bylo mi sděleno, že můj trestní podnět leží již půl roku na OSZ Praha 3 k přezkoumání.
Obrátil jsem se proto s dotazem dle zákona 106/1999 Sb. na OSZ Praha 3 (viz příloha 5), ale OZS mi neodpovědělo.
Podal jsem proto stížnost dle zákona 106/1999 Sb., která měla být předána – jak zákon ukládá – nadřízené instituci, tzn. Městskému státnímu zastupitelství, kterému jsem stížnost adresoval v kopii a znovu klíčové korupční praktiky uvedl (viz příloha 6)

Na stížnost reagovalo OSZ Prahy 3 tak, že napsalo, že se žádný trestný čin nestal a policie šetření zastavila oprávněně (viz příloha 7)

Proti takovémuto vědomému krytí zlodějů a podvodníků přímo státním zastupitelstvím podávám stížnost!

S pozdravem                                      Mgr. Dušan Dvořák

Dušan Dvořák, narozen 12.ledna 1962, bytem Tylova 2, 779 00 Olomouc


Přílohy:

Příloha 1) Podnět zřizovatelů Edukativní konopné kliniky policejnímu prezidiu na zabíjení a mrzačení spoluobčanů a doklad o zastavení šetření OSZ

Příloha 2) Důkazy o zločinech proti lidskosti zaslané Evropské komisi

Příloha 3) Důkazy o zločinech státních orgánů podané soudním znalcem pro OS Prostějov

Příloha 4) Podnět policii na korupci na MPSV a kradení eurofondů

Příloha 5) Dotaz dle 106/1999 Sb. OSZ Praha 3 k zastavení policejního šetření

Příloha 6) Stížnost dle 106/1999 Sb. na OSZ Praha 3 k odmítnutí odpovědět

Příloha 7) Odpověď OSZ Prahy 3 na stížnost, kdy OSZ uvádí, že nejde o trestné činy