Okresní soud v Olomouci ke zmocnění dle ustanovení § 26, odst. 3 o.s.ř.




Okresní soud v Olomouci 

dvojmo

Věc: Odvolání proti rozhodnutí  o úhradě nákladů za řízení č. j. 19 C 102/2016 vzhledem ČR způsobenému řízení a nesplaceného dluhu ČR (viz http://europe-cannabis.eu/) a zdůvodnění zplnomocnění pro obě řízení včetně č.j. 19 Nc 702/2016 pro nevládní organizaci Cannabis is The Cure,z.s. zastupující poškozené Českou republikou dle  ustanovení § 26, odst. 3 o.s.ř. 

Odůvodnění zmocnění: Poškození využívají svého práva zastupovat se ve věcech ochrany před diskriminací na základě víry v právní stát, světového názoru, že zločiny proti lidskosti nemohou být prominuty a zdravotního postižení z vymáhání práva ve stupni invalidity a zapírání ČR projednání věci Soudním dvorem s odůvodnění, že konopí je prekurzor, tedy jako zmocněnci k řízení a jednatelé – invalidé  Art Language Factory, z.s. Josef Pospíšil, tak jednatel Cannabis is The Cure, z.s. Dušan Dvořák. 

Čestné prohlášení ke zmocnění společnosti Cannabis is The Cure, z.s. k odvolání úhrady nákladů a žaloby na soudkyni JUDr. Písaříkovou z OS Praha 3 odmítanou trestně jakkoliv šetřit od roku 2012 za zneužití funkce ad. 

Č. j. 19 Nc 702/2016: V zastoupení Cannabis is The Cure,z.s. věříme v opakovaně justicí popřený právní stát od roku 2012 řádně šetřit činnost a zákonná práva a povinnosti JUDr. Písaříkové z OS Praha 3 v žalobě č.j. 19 Nc 702/2016 s důkazy v žalobách, stížnostech a odvoláních u OS Olomouc v řízeních z roku 2012 - 2016  a u OS Praha 3 v letech 2011 – 2016, když žádáme nejen uhradit škody nemajetkové újmy, ale i majetkové újmy a především zdůvodnit, proč po změně české legislativy o naši právní argumentaci u Nejvyššího a Ústavního soudu ČR, kterou nám ČR od roku 2010 opakovaně zapírá přiznat s nepravdivým tvrzením, že konopí je prekurzor, aby věc nešetřil Soudní dvůr EU (viz http://europe-cannabis.eu/),  postupovala soudkyně Písaříková v rozporu se zákony ČR a navrhla Dušana Dvořáka přes reference odborníků a doložené důkazy zločinu omezit na právní způsobilosti (viz http://bolsevici.blogspot.com/) a existuje důvodné podezření (viz http://edicepetlice.blogspot.com/), že soudkyně kooperovala s pachateli řady trestných činů nejen proti rodině Dušana a Radomíry Dvořákových (zakladatelé Bohemp Zamazalová, Bém, Kabilka, Matlach, Martínek, Kořínek), kdy jako exředitel a účetní Edukativní konopné kliniky (zřizovatelé Ateliér ALF,z.s. Konopí je lék, z. s. a Art Language Factory,z.s.) kromě řady trestních  podnětů podali 3 marné žaloby šetření na OS Praha 3, z nichž dvě svou nečinností a průtahy soudkyně  zhatila. Je také důvodné podezření na danou soudkyni z kooperace se spolupachateli důkazy doložených zločinů na OSZ a OS Prostějov (viz http://atelier-alf.blogspot.com/), viz především důkaz zločinu soudkyně Otrubové a státního zástupce Černíka doložený dne 11. 5. 2011 soudním znalcem o spáchaném zločinu dle § 149, odst. 4 trestního zákoníku, viz odkazy, spisy a scan soudu a exekutivě dne 11.5.2011 na http://vlada-cr.blogspot.com/
Č.j. 19 C 102/2016: V zastoupení Cannabis is The Cure,z.s. věříme v opakovaně justicí popřený právní stát a povinnost Nejvyššího soudu podat v příloze doložené předběžné otázky Soudnímu dvoru, než nám bude ČR cokoliv účtovat za výkony justice, což nám ČR od roku 2010 opakovaně upírala a způsobila nejen desítky trestních, civilní a stovky správní řízení včetně č.j. 19 C 102/2016 a č.j. 19 Nc 702/2016 a obrovské škody, a to na základě vědomé lži, že konopí je prekurzor schválené 7x Ústavním  a Evropským soudem a 2x Evropskou komisí, viz http://europe-cannabis.eu/

Žádáme předložit v příloze doložené předběžné otázky Soudnímu dvoru, neboť s oběma řízeními č.j. 19 C 102/2016 a č.j. 19 Nc 702/2016 bytostně souvisí. Následně rádi uhradíme uvedený soudní poplatek.  Anglická verze otázek Soudnímu dvoru je doložena na http://europe-cannabis.eu/

Josef Pospíšil, předseda správní rady a jednatel Art Language Factory,z.s. 


 ………………………………………………………….

Radomíra Dvořáková, zakladatelka Konopí je lék,z,.s., viz www.ospelov.eu

…………………………………………………

Dušan Dvořák, předseda správní rady a jednatel Cannabis is The Cure,z.s.

………………………………………………….


Příloha: Předběžné otázky







Předběžné otázky SDEU

1.   Je třeba čl. 267 odst. 3 Smlouvy o fungování EU vykládat v tom smyslu, že brání v postupu Nejvyššího soudu, který odmítá svolit položit předběžné otázky Soudnímu dvoru Evropské unie ve věci nevymahatelnosti ustanovení zákona o návykových látkách, a to na základě tvrzení Nejvyššího soudu (č.j. 8 Tdo 1231/2011), že daný zákon transponuje předpisy Evropského společenství, konkrétně nařízení ES, které se ovšem transponovat nesmí a navíc když ani konopí není prekurzor?

2.   Představuje § 29 zákona č. 167/1998 Sb., o návykových látkách tím, že zákonný režim pěstování cannabis k účelům výzkumným (pokusnictví) a národohospodářským (průmysl) přešel od režimu, kdy nebylo možné pěstovat cannabis bez hlášení úřadům, na režim, kdy toto možné je až do velikosti pěstební plochy do 100 m2/osobu, a to na základě zákona č. 362/2004 Sb., kterým se změnil zákon č. 167/1998 Sb., o návykových látkách, technický předpis ve smyslu čl. 1 odst. 11 směrnice 98/34/ES a je tudíž s ohledem ke skutečnosti, že dané ustanovení nebylo oznámeno Evropské komisi v souladu s čl. 8 a 9 směrnice 98/34/ES, nevymahatelné ve smyslu rozsudku Soudního dvora EU ve věci C-194/94 CIA Security International, bod 55?

3.    Je třeba v roce 2009 novelizované nařízení Komise (ES) k určení omamných a neomamných odrůd cannabis „Metodou společenství pro kvantitativní určení obsahu delta-9-tetrahydrokannabinolu v odrůdách cannabis“ č. 1122/2009 (příloha č. 1) ze dne 30. listopadu 2009 vykládat v tom smyslu, že brání ve stanovení jiných metod pro měření obsahu delta-9-tetrahydrokannabinolu v odrůdách cannabis ke zjištění omamnosti odrůdy, než je metoda uvedená v citovaném unijním přepisu?

4.    Představuje § 5 odst. 5 zákona č. 167/1998 Sb., o návykových látkách tím, že jeho novelizací zákonem č. 50/2013 Sb. byl stanoven pro zacházení s cannabis k účelům výzkumným (pokusnictví) a národohospodářským (průmysl) nový limit obsahu látek ze skupiny tetrahydrokanabinolů, a to nově s limitem do 0,3 % THC, technický předpis ve smyslu čl. 1 odst. 11 směrnice 98/34/ES a je tudíž s ohledem ke skutečnosti, že dané ustanovení nebylo oznámeno Evropské komisi v souladu s čl. 8 a 9 směrnice 98/34/ES, nevymahatelné ve smyslu rozsudku Soudního dvora EU ve věci C-194/94 CIA Security International, bod 55?

5.   Představuje § 8 odst. 1 zákona č. 167/1998 Sb., o návykových látkách tím, že zákonný režim přešel od režimu, kdy není nárok na vydávání povolení k zacházení s návykovými látkami, na režim, kdy takový nárok je daný, a to na základě zákona č. 141/2009 Sb., kterým se změnil zákon č. 167/1998 Sb., o návykových látkách, technický předpis ve smyslu čl. 1 odst. 11 směrnice 98/34/ES a je tudíž s ohledem ke skutečnosti, že dané ustanovení nebylo oznámeno Evropské komisi v souladu s čl. 8 a 9 směrnice 98/34/ES, nevymahatelné ve smyslu rozsudku Soudního dvora EU ve věci C-194/94 CIA Security International, bod 55?

6.   Je třeba čl. 9 směrnice 98/34/ES vykládat v tom smyslu, že brání v použití naléhavé procedury dle odst. 7 uvedeného ustanovení v případě vnitrostátní úpravy, jako je vyhláška č. 221/2013 Sb., kterou se stanovují podmínky pro předepisování, přípravu, výdej a používání individuálně připravovaných léčivých přípravků s obsahem cannabis pro léčebné použití, jejímž prostřednictvím jsou stanoveny požadavky na jakost léčebného cannabis?

7.   Představuje § 24b zákona č. 167/1998 Sb., o návykových látkách tím, že požaduje, aby veškerý vypěstovaný cannabis pro léčebné použití byl předáno Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv, technický předpis ve smyslu čl. 1 odst. 11 směrnice 98/34/ES a je tudíž s ohledem ke skutečnosti, že dané ustanovení nebylo oznámeno Evropské komisi v souladu s čl. 8 a 9 směrnice 98/34/ES, nevymahatelné ve smyslu rozsudku Soudního dvora EU ve věci C-194/94 CIA Security International, bod 55? 


8.   Je třeba čl. 34 Smlouvy o fungování EU vykládat v tom smyslu, že brání vnitrostátní právní úpravě, jako je zákon č. 378/2007 Sb., o léčivech, zákon č. 167/1998 Sb., o návykových látkách a vyhláška č. 221/2013 Sb., neboť tyto vnitrostátní právní předpisy stanoví požadavky na jakost léčebného cannabis, které je de facto třeba dovážet z Nizozemska, kde je pěstované k omamným účelům, a které je prokazatelně méně vhodné pro léčebné použití než jiné (vnitrostátní či dovezené) odrůdy cannabis včetně zcela neomamných odrůd cannabis a neomamných metod aplikací omamného cannabis, jejichž léčebné použití je naopak zakázáno? 

9.   Je třeba čl. 34 Smlouvy o fungování EU ve světle skutečnosti, že Soudní dvůr v rozsudku ve věci C-137/09 Josemans explicitně uznal přípustnost používání omamných látek, jako je cannabis, k léčebným a výzkumným účelům, vykládat v tom smyslu, že brání vnitrostátní právní úpravě, která umožňuje pouze použití nevhodného léčebného cannabis (dovezeného z Nizozemska) sloužícího primárně k omámení a pod hrozbou trestní sankce zakazuje veškeré pěstování, výzkum a užívání jiných (vnitrostátních či dovezených) odrůd cannabis vhodnějších k léčebnému použití?

10.                Představuje § 15, písm. e) zákona č. 167/1998 Sb., o návykových látkách tím, že zákonný režim izolace látek z cannabis k účelům výzkumným a terapeutickým přešel od režimu, kdy nebylo možné tuto činnost provádět, na režim, kdy toto možné je, a to na základě zákona č. 50/2013 Sb., kterým se změnil zákon č. 167/1998 Sb., o návykových látkách, technický předpis ve smyslu čl. 1 odst. 11 směrnice 98/34/ES a je tudíž s ohledem ke skutečnosti, že dané ustanovení nebylo oznámeno Evropské komisi v souladu s čl. 8 a 9 směrnice 98/34/ES, nevymahatelné ve smyslu rozsudku Soudního dvora EU ve věci C-194/94 CIA Security International, bod 55?

11.                Je třeba čl. 34 Smlouvy o fungování EU vykládat v tom smyslu, že brání vnitrostátní právní úpravě, jako je zákon č. 378/2007 Sb., o léčivech, zákon č. 167/1998 Sb., o návykových látkách a vyhláška č. 236/2015 Sb., neboť tyto vnitrostátní právní předpisy stanoví požadavky na jakost léčebného cannabis, které je prokazatelně méně aplikovatelné pro léčebné použití řady nemocí včetně zcela neomamných odrůd cannabis a neomamných metod aplikací omamného cannabis, které jsou naopak de iure zakázány vyrábět?